IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, April 14, 2009

Cuti Berdiet :p

ooohoooo..semlm makan sedap..ari tekak aku nk makan nasi lemak plak..aiyoooo mmg rosak diet..korg jgn tiru tau..aku tgh bendera merah so napsu mkn menjadi2...



so aku pegi la kedai kt hartamas ni..aku panggil pulau..nasi lemak sgt sedap..

so td aku drive sdri sanggop pegi ke sana..tp mmg mcm lahanzz btol..da la aku terpacak kt tepi tempat bungkus nasi lemak tu sorg pn tak mo layan..org ni suh org tu..org tu suh org ni..hangin da aku..

pastu ade kakak baju kuning tu dtg tgk nasi dlm tong da abis..so kena tggu lagi..hangin lagi..

pastu dia dtg bwk nasi muke mcm org mati laki..serve aku mcm tak ikhlas...helloooo aku bayar tau..pastu hulur plastik kt aku mcm nk jatuh nasi tu..dia hulur 1 tangkai jek..aku hangin btol..pagi2 da jmp org mcm cipan...



tu nmpk tak org pakai baju kuning..tu la muke mcm cipan tu..






pastu otw ke opis kt trafic lite aku ternmpk Lyz..btol kan ko tu?? aku main jerit je..hiks..


ni la nasi lemak yg sedap tu..tp muke org tu mcm lahanzzz..mmg abis aku mkn..nasi lemak kerang + sotong...



*pastu pagi2 mata aku da mcm nk pejam..kenyang smp ngantok sgt2..
..jgn tiru tau amalan ni..sunggoh tak sehat :-) tapi sedapppp

11 comments:

zai@umiaiman said...

la baru jap td aku buka blog ko.. ni dah ader n3 baru.. bagus ler... rajin ko ni tau..

zai@umiaiman said...

satu lagi nk komen,
terliur dah ni tengok nasi lemak tu... klau la dekat kompom pergi cari satu ni..

jiejah said...

oitttttt oittttt kata nak diet berjemaah ngan aku .. x aci la mkn nasik lemak ..

M@L@ said...

dah lame tak mkn kerang disebab kan ku ini alegik.. kalo x tahan bedal gak..hhehhehee gatai blkg kirer....

M@L@ said...

yer lah ko ni gajin btul bab bukak entry baru ade jer citer nyer

SyaNa said...

zai~ jgn tertipu ye tu sume auto publish b4 start keje pagi2

zai~ hahaa..terliur k?? sambal melimpah tu

jiejah~ ari ni coti..kekke

SyaNa said...

mala~ adoii susah kan kalo alergik..sume kena sekat..

Diarihatiku1976 said...

amboi sodaa syana.. kalau dekat nak cuba gak rasanya...

helena's said...

banyak kolesterol tu..abis diet..kekeke

lizz@erol said...

haha..kak syana...ade plak terselit nama lyz...mmg lyz ler yg kak syana nmpk tuh..hehe

akak baju kuning tuh mmg muka dia gitu la kak...pndg org cm xpuas hati jek...lyz slalu beli nasi ayam kt situ masa lunch...dgn dia la...memula sakit ati gk...bila kita ckp dia wt bodo je...tp skg da lali...ahaha

cerpelai said...

Penyanyi lagu tu dahpun bertukar nama kepada Bandi sekarang..!!

Gua minat lagu tu dulu.. Tapi slow sangat..!! Kehkehkeh