IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, April 13, 2009

Wishlist

ini la yg aku teruja tu..lama aku idam kan natang ni..kalo gi umah org tgk ade benda rse nk roger jek...
tercapai 1 lg wishlist kau..eleh..org len da lama pakai benda ni
aku baru mampo...
ni pn jon kutu kt sekolah mama..
tp best nye 1st month sume da dpt brg dulu
ni atas percaya je la...
tp aku plan nk byr abis teros..yo la..brg da dpt..tp tak abis byr..segan aku nk guna :p


aku amek design Country Rose..malas mau bukak kotak..sayangg wooo

10 comments:

Gieyana said...

wahh..best nie!dpt gak akhirnyer erk? ritu beli nie kt Lgkwi Rm200+ jer..kalau kt supermarket mau dkt Rm500...

~Eila @ Along~ said...

betul tu..beli kat langkawi murah je...neway..dah ade ni syana..jgn malas2 masak..hehe

helena's said...

umah saye takde pon menatang ne,hahaha

Liana said...

wa..best nya...ngape ko tak cakap ada kutu cam gitu syana...huhuhu... Buat kali ke-2...kak kimmi nak pesan...rajin masak ye...hahaha

++eden|essey++ said...

syana...suke lah tuh....syana ako pon nk habaq ni, wishlist ke3 thn ni pon ako dh dpt smlm..sgt2 senang hati ok...dpt beli purse baru hasil duit keje sendri...pueh hati beli ...abis dah musnah anna sui ako...selamat jln romeo....kesian hubby ako tgk jek anna sui tuh sbb die yg adiahkan....hehhehe

M@L@ said...

wahhh lps ni penuh ler kat blog gambo masak hang.. dgn menatang baru nie...jgn nanti panggil upah org masak lak hehehhehehehe

Mamamanja said...

baru dapat pun ada gak
daku nih langsung xde
masak guna jerk ler poyok yang sedia ada tu huhuhu

Anne Zain said...

pasni ko rajin masak ek? tp mesti tak pakai benda tu...eh aku tatau benda tu ape...tp kat umah nenek aku ada benda tu...leh wat masak atas api...kalau popular...nnt aku leh angkut bawak balik la...hahahaha

mama tisya said...

tahniah

sall said...

Apa lagi sebat la. Cantik kalau masak kari guna benda ni. Bertambah wangi masakn ko.