IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, April 16, 2009

Tag Bergambar

aku telah ditag lagi oleh sara ...tag bergambar..jenoh gak nk google gambar..

here's the rule :
1) Use Google Image to search the answers to the questions below.
2) then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer
3) after that tag 7 people.



1.YOUR NEXT BIRTHDAY




2 January ye kawan2...ingat tau....



2.PLACE I DO LIKE TO TRAVEL
taj mahal...nk suh syarul buat taj murah la pas ni..

3.FAVOURITE PLACE
tenang...

4.FAVOURITE FOOD


5.A FAVOURITE THING
6.MY NICKNAME

7. A FAVOURITE COLOR

8. MY LOVE

my Syarul..
9. A HOBBY

10.BAD HABIT

mmg penyakit pn...sakittt woooo

11.WISH LIST


12. or yg akan kena tag ini ialah:
1. fieza (tak kire buat gak bz pn)
2. atiechumel (jgn dok ngumpat kak peah jek..hahhaa)
3. mamamanja
4. imah
5. zai
6. ina camar
7. sape2 yg nk buat buat lalalalaa
*aku migrain ttibe*

9 comments:

helena's said...

oo hobby masak yer?hehe

~Atie+Farid~ said...

alamakkkkkkkkkkk.....stlh sekian lama aku tak buat tag...aku kene tag...........nnt aku buat

p/s: aku tak sabo nak kacau kak peah........wakakakka

SyaNa said...

helena~ hahaha..tak agak2 hobi ye..

atie~ so notty u...hahaha

Diarihatiku1976 said...

saya pun kena yerkkk.. insyaalah akan dibereskan...

Mamamanja said...

lagi???? gemor benor dikau tag nama daku erk???

~Eila @ Along~ said...

oo..seb baik tak kena..hehe..aku kalo bab tag2 buh gambar2 ni leee lomah sikit..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

adoii..
aku lom buat tag ni lagi..
jenuh nk goooogleeee

mama tisya said...

lama dh tk wt tag

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????